სასწავლო პროექტები


,,Новый год’’
Страна Италия.
(კულტურის სფერო) 
          
პროექტის მთავარი იდეა:  მოსწავლეები გაეცნობიან იტალიაში ახალი წლის აღნიშვნის ტრადიციებს, მათ სმზარეულოს.

პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაეცნობიან სხვა ქვეყნის ტრადიციებს, ინფორმაციას მოიძიებენ დამოუკიდებლად და პრეზენტაციას გააკეთებენ რუსულ ენაზე, შეიძენენ თანამშრომლობითი მუშაობის უნარ–ჩვევას, გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.

პროექტის მიზნები: ინფორმაციული ბუკლეტის უცხოურ ენაზე შედგენა, სხვა ქვეყნის ტრადიციების გაცნობა, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება ზეპირი და წერილობითი აქტიობების გზით, ისტ–ის გამოყენება და ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიება.


მონაწილეთა ასაკი: 12-13 წელი.

 ვადები/ ხანგრძლივობა: 7 დღე.

  
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციას რუსულ ენაზე. წარადგენენ ინფორმაციულ ბუკლეტს რუსულ ენაზე : ,Новый год.’’

პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი, სახელმძღვანელო, ჟურნალ–გაზეთები, სურათები, მარკერი, ფურცლები.

პროექტის მსვლელობა: პროექტის თემა შევარჩიე სახელმძღვანელოდან.
 აქტივობა I. დრო–4 დღე. მოსწავლეების ჯგუფებად დაყოფა. კლასი დავყავი 5 ჯგუფად და მივეცი დავალებები.ჯგუფი ირჩევს ლიდერს და ინაწილებს პასუხისმგებლობას წევრებზე.
·        I მოსწავლე აგროვებს ინფორმაციას იტალიის საახალწლო ტრადიციების შესახებ;
· II მოსწავლე პოულობს ინფორმაციას ამ ქვეყნის  საახალწლო კერძების შესახებ;
·        III მოსწავლე დაკავებულია ილუსტრაციების შერჩევით;
·        IV მონაწილე წარადგენს პროექტს.

აქტივობა II. დრო – 1 დღე. მოსწავლეები ახარისხებენ მოძიებულ ინფორმაციას და ემზადებიან პრეზენტაციისთვის.
აქტივობა III. დრო _ 1 დღე. საინფორმაციო ბუკლეტის  შექმნა.
აქტივობა IVდრო–დღე. პრეზენტაციის, ბუკლეტის  წარდგენა და შეფასება.


ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: 
უცხ.დ.II.15. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           აკვირდება და ამოიცნობს ილუსტრაციებში/ტექსტებში ასახულ   კულტურის, სოციოკულტურის რეალიებს.
უცხ.დ.II.16. მოსწავლეს შეუძლია უცხო და მშობლიური კულტურულდა სოციოკულტურული გარემოს ერთმანეთთან შედარება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           პოულობს სოციოკულტურულ კონტექსტებში (მაგ.,
დღესასწაულები, სკოლა, გართობა, ოჯახი  და სხვა) გამოვლენილ კონკრეტულ მსგავსებებსა და განსხვავებებს.

უცხ.დ.II.17. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის (მაგ., თანაკლასელების ნახატების /ნაკეთობების გამოფენის მოწყობა; სპექტაკლის დადგმა; უცხოური სამზარეულოს სხვებისთვის გაცნობა და სხვა) განხორციელება.

   შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           მასწავლებელთან ერთად აყალიბებს პროექტის წარმატებით   განხორციელების კრიტერიუმებს;
·            გუნდის წევრებთან და მასწავლებელთან ერთად გეგმავს პროექტის  განხორციელების ეტაპებს;
·            გუნდის წევრებისა და მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს;
·            გუნდის თითოეულ წევრთან ერთად ასრულებს მისთვის მიკუთვნებულ ფუნქციას;
·            მასწავლებლის, მშობლის ან სხვა პირის დახმარებით მოიძიებს სათანადო რესურსებს;
·            გუნდის წევრებისა და მასწავლებლის დახმარებით შეარჩევს და დაამუშავებს მოძიებულ მასალას;
·            მასწავლებლის დახმარებით აუმჯობესებს და ასრულებს პროექტს.

  
პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ გიგიბერიძე.

ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tamargigiberidze@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий